10/13/2013

Vottar, med hodebry

Eg hadde noko garn igjen etter sokkane til Sandra.  Men, berre nok til vottar.  Satte igong med litt av bråt-prinsippet som til Amy-Palmer sokkane og perlestrikk i sjølve votten.  Fekk tomlane litt store, men dei kan nok tovast litt. Det versta problemet var at eg gløymde å tenke at knappane var jo finast på sidene. På venstre vott, havna dei meir mot tommel og heller oppå enn sida.
 Då detta tok nattesøvn, så var det berre til å dela av votten og sy den samen att med maskesting.
                                               Eg er glad eg tok jobben!!!
 

2 kommentarer:

  1. Fine votter! Kjedelig med merarbeidet, men du har igjen for innsatsen ;)

    SvarSlett
  2. Flotte votter. Stilig med de knappene.
    Rart med sånne ting man gruer litt for. (rekke opp f.eks.) Når det er gjort er man kjempeglad for det. Alternativet er jo å ergre seg så lenge man har plagget. Godt jobba, Linda.

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...