11/02/2013

Dobbelt hekla og dobbelt arbeid

Blei ei nøtt å få desse blå/kvite babyskoa fine.  Trur eg hekla da kvita to-tre gonger før eg fekk dei så nokolunde bra.  For å skjula fellingane (som eg ikkje får fint i hekling) så lagde eg desse små bamsehoda på.  Brukt dobbelt babyull, for å kome opp i mm-mål til den engelske oppskrifta. Den gidde eg ikkje linke til.

Desse vottane skal med i ei barselgåve.  Mønster i frå sista heftet til Viking. Men, ikkje knappebandet.  Si eg brukte Duo og Lille Lerke - (bomull/ull) - så blir da ikkje så godt hold i bråtet.  Difor eit belte for å kneppe samen litt.

 Detta er strikketøyet for tida.  Skulle tru da ville gå fort?  NEI - da gjer ikkje da! Det er patent og det bruker både garn og veks ikkje fort i radene.   Ennå har eg ikkje bestemt meg for om da blir ein genser eller åpen vest.  I går hadde eg strikketøyet med jobb.  Såg på Norge Rundt med brukarar. Om ikkje dei strikka så mykje - så likte ein av dei å sjå den Nasjonale strikkekvelden!
Denna trillingblomen/Boganvillaen, blomstre for tredje gong sjå oss.  Eg er så stolt over endeleg å lukkast med ei slik plante.    Litt til æra for far min, kansje?  Han har fødselsdag i dag.

2 kommentarer:

  1. Nydelige små tøfler og votter. Og når det gjelder patentstrikking er det jo ikke rart det går seint. Vi strikker jo bare annenhver maske. Men det blir nydelige, bløte plagg.
    Jeg har prøvd å overvintre bougenvilla flere ganger uten særlig bra resultat. Du får jo til både det ene og andre du.

    SvarSlett
  2. Fine vottar og søte sko! Og patentstrikk er ikkje av det raskaste, nei, men eg likar strukturen som kjem fram.

    Lekre blomster har du og, eg gleder meg helst over andre sin blimeprakt!

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...