11/04/2013

Ein mixa vest

Først tenkte eg ein genser i ala Skappel-stil.  Men, på meg sjølv, liker eg ikkje rillestrikk (hm... vannrette linjer, som de veit?)  Derfor tenkte eg på ein patentgenser ifrå Drops.  Tjukke pinnar og tredobbelt garn (AlpaccaSilk, Silkeull og Ice Yarn)   -   skulle tru detta gjekk fort? Men,  nei!  Derfor satte eg inn på ein variant av Hanne Falkenberg's patentstrikka vest.  Berre etter bilde og modellen som Å. viste på hyttetur i haust.      Gjekk over til halvpatent ifrå "bolero"-stykket og ned.  Vesten måle om lag 80 cm ifrå skuldre og sitte fint på meg.  Trur denna skal bli mykje brukt i vinter!!??

1 kommentar:

  1. Den såg deileg og mjuk ut, eit herleg garn du har brukt. Kjempefin!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...