11/06/2013

Småting

Dotter sendte meg eit bilde av ei feilvaska lue til "vetlemann" --  noko som er fort gjordt, veit eg!!!  Dermed måtte Ian, få seg ny lue i same farger, men ikkje same modell eller garn.  Brukte Duo og Lille Lerke, slik at han sleppe å klø. 
 Stadig inne på Ravelry og inspirere meg.  Der fant eg desse søte klutane: http://www.ravelry.com/patterns/library/mini-lovey-blankie-menagerie
Eg kunne ikkje dy meg for å prøve nokre liknande.  Med eigen vri og Alan Darts mønstre på hoder.

                                 Kansje litt skummel?  Men, må jo ha litt tøft gutane og
                                        Lille miss piggy, er i alle fall søt?!
 

3 kommentarer:

  1. Det er godt at mor kan fiksa opp ;) Lua var stilig og dei klutane var topp!
    Takk for koselege kommentarar på bloggen min, alltid kjekt å lesa :)

    SvarSlett
  2. Gøy! Flinke og flittige du.

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg Linda, og alltid noe nytt og fint hos deg :)

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...