12/27/2013

Fromasjgule pulsvanter- utav luke 12

Likte godt å gå innom garnstudio/Drops julekalender og få strikkeideer. I luke 12, var det votter i Nepal.  Eg gjekk igong med Vivaldi(Dropsgarn) blanda med Arwetta;  i same gulfarge.  Syntes vottane blei slanke i modellen, og valgte berre la dei bli pulsvanter. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=997&lang=no
 Det var nokre feil i oppskrifta, men ikkje verre enn at det allikavell vart vottar.
Prøvde og oppskrifta i Nepal, sjølvsagt.  Ganske smale og her, men dei sitte godt på hendene, i følge dotter S.

Julegåvene som passer inn i min sjanger av hobby og blogg  ---  kjempefine!  Eg er svært takksam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...