12/21/2013

Kjolen ferdig!!

Å da gjere sååå godt å koma i orden med planlagde arbeid.  Nå mangle berre litt damping, så kan fruen pynte seg til Jul!  Har ikkje fått strikka så mykje som eg har villa i da siste.  Det pleier å være 2-3 ekstravakter i veka, på jobben. Og så skal det stullast og ordnast i huset.  Men, tok eit kraftig skippertak igår. Så då dotter Sandra med sine karar- kom på julebesøk--- ja, då var da presentabelt her heime. No mangle berre julatre-- og det tar Jan seg av. 

Desse Dale-kjolane, har dotter Monica hekla bærestykker til.  Eg fekk lov å hjelpa med montering. 

 4,5 par snart---  så bestillinga ordner seg til nyåret.  .  Amy-sokken er gøy å strikka. Godt er det - ellers hadde eg nok ikkje orka.  Merke på skuldrene at eg bør ta julaferie snart.
Ian, er blitt 6 mnd og er ein storsjarmør.  Med foto av han, ønsker eg alle rektig God Jul!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny kjole, den vil kle deg kjempefint :) Herleg når pliktene er unnagjordt, og sokkane ser gode ut!
    Du må kosa deg med besøket og ha ei avslappa, god jul samen med dine :)

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...