12/08/2013

Okei då - så kan eg visa litt

Var så "lur" og tok med garn og mønster til å strikka armar til kjolen min.  Drog på helgetur til Bergen igår.  Fekk kost mykje med yngste barnebarn som nå er 1/2 år gamal. Dotter Sandra, varta opp med svineribbe og tilbehør.  Sååå flink att!   "Hu mor", skulle strikka og gjere lite og ingenting (foruten å få fleire gåver i boks til Jul) --- og så då gløyme da banale og ta mål kor hen i mønsteret eg skulle felle til ermetopp.  Jaja,  det blei ei roleg helg.  Fredag, hekla eg ein "målbåndskatt".   I venstre øyre er der ein drar ut målbåndet.  Bakpå er det åpning for knappen, til å trekke inn atte.  Synes det er ein grei måte å lage trekk på.  Ikkje sikkert alle skjøne kva det er for ein figur, ellers???  Tusen takk for kjekke kommentarar.  Eg like godt!!
               Kjolens bærestykke med åpning til eine armen.  Mykje trådar eg måtte flette sirlig på baksida.

                                  Melderskin, i Rosendal - laurdag fm.  Der var eine bror min i august!!!
                                            Stjerne i dotter og svigersons hus. Dei hadde meir snø her enn hos oss.
                                  Ian, trimme på teppet sitt.  Han rullar seg galant og er ein sjarmør!

1 kommentar:

  1. Herlege fargar du har på kjolen din, blir spennande å sjå den ferdig!
    Det er bare kooos å besøka barnebarna, det gjorde me og i helga. Herleg liten gutt på teppe :)

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...