12/06/2013

Strikka snømann

--- og snøkone, skulle da liksom væra.  Den med raud og gull beret - ser nesten litt etnisk ut då?? Jaja, skautet kan knytast over hodet heller??! Men, kjekt var det å leike seg med eit garn eg kom over som heiter King Cotton (Four Seasons. Det er blanda bomull/polyacryl.  Brukte nesten to nøster, då vart dei ca 20- 25 cm.  Ingen oppskrift, berre etter link på facebook.

--- og joda, eg jobbe med kjolen.  Idag har eg festa trådar på bærestykket og maska den samen i skuldrane. Då kunne eg få prøvd, og gjett om eg vart glad -- den passer!  Men, vil ikkje visa endå.  Har to armar og ein del arbeid att.  Men, eg haste ikkje - endå ei stund til Jul! 

1 kommentar:

  1. Koselege snømenn du har laga :)
    Eg gleder meg til å sjå kjolen din ferdig!

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...