1/17/2014

Juksefletter

Har strikka nokre sokkar etter tysk mønster bakpå garnbandet.  Det var diagram, og egentlig enkelt å følga, men stod fast i eit v-symbol med forklaring querfaden.  Då var det godt å kunne sende spørsmål til Zirkona og få raskt svar at det betydde tverrtråden.  Gjekk kjapt å strikka rapportane og likte desse "flettene" godt. Eg brukte eit garn kjøpt på salg som heiter Regia Ragge-Yarn.  Brukte 150 gram og pinne nr 4,5 mm.
Trenge ikkje hjelpepinne. Mønsteret går i rapportar på 6 m (Eg brukte 48 på desse sokkane) Skal prøva å forklara - 1. omg. Begynn med 1 vrang,(alltid vrang på rettsida og rett på vrangsida- den er skille mellom rapp.) Så 2 rett, 2 sm, 1 rett og lag ei ny maske i tverrtråden før neste rapport. Strikk 2 omg. 1 vr, 5 rette ( kvar partalspinne blir slik) 3. omg. 1 vr, 1 rett, 2 rett sm., 1 rett, ta opp m i tverrtråden, 1 m rett og fortsett slik med nye rapportar. Partalsomg. 5.omg. 1 vr, 2 rett sm, 1 r m, ta opp tverrtråden og lag ny m, 2 rette m. (= ein rapport) Så partalsomg. før du starte på 1. omg. igjen. Går kjapt å strikka og blir fine fletter, både til sokkar, vottar, luer --- etc etc.


 Postglede her ein dagen:- kjapp levering frå Marthe Helgetun - då eg trong eit garnnøsta med alpakka og nokre knappar.  Sjekk dei store trykk-knappane (planar o m å ha dei på ei sid jakke) Notisboka er jo berre lekker!  Faller for slikt eg-- "svak som eg er"!
 Nå strikke eg på mitt aller første Marius-mønster.  Heilt sant!!  Spent på garnet ifrå Sandnes;  strømpealpakka! 
Snart skal eg ut på tur, ilag med ei venninne.  Sjølv om det blåse kraftig her idag og.  Iallefall ikkje regn- det er ein god ting! Eg får kle meg godt med heimestrikka ulljakke, lue og vottar.  God helg!

3 kommentarer:

  1. Sokkene ble så fine. Marte Helgetun har en fin butikk og så grei og rask levering.
    Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  2. Du er sprek som går tur i denne vinden, her er storm til tider.
    Nydelige sokker dette og takk for mønster. God helg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Ja, det har vore svært mykje vind-- men, akkurat i dag og i går-- gjekk bygda vår klar dei verste kasta. Ligg litt i le bakom fjellet "Manen" Var ute 2,5 time, og frøys ikkje. Vart kjempesvolten til slutt!!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...