1/29/2014

Litt til, Barbie

Små restar av garn, samt noko glittertråd- kom til nytta i kolleksjon.   Godjenta som blir 4 år, til helga- har byrja leike med Barbie-"dokker".  Då må mormor ha ei eige lita gåveyskje med seg?!!  Har prøvd å tenka litt på motorikk og alder, at det skal være lett å få på og slikt.  Mesta har eg kome på sjølv, men kåpa og rosa kjole har eg  mønster på.  Ellers monge gode idear og tips til fargar, på nettet. Skal sjå om eg kan få tatt med nokre her i bloggen.  Fekk tre/fire tips på facebook. www.stickatillbarbie.se/
www.familiejournal.dk/Handarbejde/Skatkisten.aspx
www.hobbymukke.dk
++  engelske på Ravelry

   Pakka og klar i eska.  Skulle egentleg, ha ein trepinne inni eska og små hengarar. Men, bittesmå kleshengarar har eg ikkje fått tak i ennå.  Kan kansje laga i streng, men det får være til ein annan gong.

                       

2 kommentarer:

  1. Snakker om flittig-lise :) søte klær

    SvarSlett
  2. Tipper det er ei lita jente som blir glad for denne eska.

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...