1/10/2014

Over bekken etter vann, eller.....

....over fjorden etter garn?!  Det er jo berre eit fett og lika kjekt!!  Vart invitert med av
http://vrangmaska.blogspot.no   til ullkroken på Leirvik/Stord.  Garnsalg, garnbingo og strikkekafe - er i retta hjørna på ei mørk tid.  Piffer riktig så opp på humøret!  Vant ikkje noko på garnbingoen, som ho vrangmaska- som stakk av med første rekke, med sine utvalgte ord innafor " faget". Gratulere, det var det vell unt!    Burde tippa om vekta i konkurransen din (blogg i forrige veke) ??!

 Eg kjøpte med heim nokre godbetar - i fleire omgongar- for augene klarde ikkje finne alt på første tur rundt i butikken. Berre tre nøster med Easy, vart kjøpt lengre oppi bakken.
                 Strikka på halsen igår kveld- og idag. Halvpatent og dobbelt
baby alpakka/Silk -frå Sandnes.  Kjempemjuk!!!
                             Desse strikka eg i shetlandsull.  Dei matche vesten min.

                              OG SJÅ på DENNA då!!!  Amaryllis til kr 39,- (Rema 1000) i blomst for andre gong!
                                                       Ha god helg!  Mi skal nytast i ro og mak. Eg har byrja med ein smak av heimelaga is med molter,...   mmmm     laga av son, Arne!  Herlig!

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut til at dokke kosa dokke skikkeleg på strikkekafe!
    Ein god hals og fine pulsvanter du hadde laga.

    SvarSlett
  2. Sjå der var halsen alt ferdig ja, ikkje lenge om det du. Garnturen vår var triveleg, som alltid:)

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...