2/15/2014

Bergenstur med besøk på Oleana og Hillesvåg

Aller tiders å kunne ta seg ein husmortur til byen. Å, då- få treffe likesinna garnglade damer og handla nytt til lager!!!   Eg bodde hos datter S. og fekk og tid å kosa med Ian,- som nå er ein aktiv krabat på 8 mnd.  Dei to fekk og være med oss til Oleana og Hillesvåg, fredagen.   
      Kvelden før var me samla ein gjeng hos hu Å. i Os.   Der gjekk timane fort over kjeks, ost, te og kaffi. Utveksla siste nytt på strikkefronten - samt sjekke garnkartet til Hillesvåg.       Bevisst har eg ikkje teke med namn og nærbilder av desse "snellene".  Veit av erfaring at monge meiner så ulikt om det.
   
Denna dukka hadde Å., laga på kurs med ho som er dukkemakar på Tysnes. Sjå tidlegare blogg. Å. hadde spøta jakka og sokkar på pinne 1,5 mm. Imponerande fin!!! 

                                              Så monge fine fargar og mønster som lyste mot oss på Oleana!

Bak denna symaskina, fant me og ei kjend dame frå "gamle Trådsnella"-tida.  Samt ennå ei som jobber der, var med oss begge dagane. 

 Mykje å sjå på, både for liten( Ian ) og stor (mormor)
Lekre jakker og skjørt

                        Oleana, hadde og litt utstilt av gamle vottar og klær som var produsert tidlegare.
                              Her er dotter S., nett kome innom døra på Hillesvåg.
                                         R. og D., ser på "havet" av fargar og garntypar.
 Så mykje ein kan laga av garn og ull.  Både våt toving og nålefilting.

Her er det eg kom heim att med-  fulle posar av garn. Litt kjøpt og litt fått!  Kjøpte og ein silketopp og pulsvantar på Oleana.    Endeleg kom eg over tøystykke med garnnøster og strikkepinnar (takka være observange vrangmaska;)
Eg har jo og strikka dei siste dagane, men da får venta til neste blogg. 

5 kommentarer:

  1. Bare ett ord som beskriver dette; herlig!!! :) Takk for ei kjempetrivelig stund i lag Linda, dette var ei megastor vitaminbombe hos meg. Kom hjem for snart 3 timer siden - fortsatt sitter inntrykkene så godt at jeg får ikke til å blogge om det ennå :) ha en fortsatt fin kveld, kos deg masse :)

    SvarSlett
  2. Kjempetriveleg! Takk til alle som deltok og sette sitt preg på herlege dagar.

    SvarSlett
  3. Ser dokke har fått mykje ut av turen, det var mange kjekke bilder :)
    Kjenner eg gleder meg til våren ;))

    SvarSlett
  4. Så herlig, heldige dere! Spennende å se hva du nå får på pinnene! Happy Knitting!

    SvarSlett
  5. Kjekke bilder, Linda!
    Det var kjempekoselige dager vi fikk sammen :)
    Ser du har fått med deg mye deilig garn ;)
    Tove-/filtearbeidene er knallstilige -rett og slett imponerende!!

    SvarSlett

Vest i bomull og " kutrekk"

Eg berre plundre videre med garn og strikkepinnar.   Og nokre av arbeida vart ikkje som tenkt!!  Når nokre barn klør av ull, som tenkte e...