2/24/2014

man tar hva man har

... av farger! - - vurderer- -- strikker--- vurdere endå ein gong - -- og der nådde eg målet med ei god slumrejakke med store trykk-knappar.   Glad for eg valgte plommeraudt istedet for beigerosa (som igrunn kunne falt meg meir inn ;)   OG at eg strikka raglan istedefor , følge mønster slavisk og felle kvar del for seg.  Jakka er strikka att og fram, for å få fine kantar.  Men, eg forsterka kantane allikavell med ein brettekant. Litt greit at det var litt meir "hold" der som knappane skulle syast i??  Skal eg kikke på noko, så måtte det være at eg kunne hatt ho enda meir tjukk og sid.



Desse blomane hekla eg av ein rest av det svarte garnet.  Vurdere å lage fleir og sy dei på da svarta feltet (ermer og bol) Tar imot fleire synspunkt på detta.  Årsak; garnet er tynt og tjukt om ein aen. Ønske å styrka desse feltet litt meir.   

                                      Måleband i forkledning
 Premie til meg sjølv i posten  -  pakke bestilt frå www.godsomull.no      Ingen planar ennå om strikketøy

5 kommentarer:

  1. Så var jakken allerede ferdig! Synes fargene var fine sammen -har jo sett jakken "live", og da er fargene enda finere enn bildet viser ;)
    Hyggelig pakke fra God Som Ull! Spennende garnsorter :)

    SvarSlett
  2. Det var fort gjordt, og jakken blei flott! Når det gjeld dei hekla blomstene, hadde det blitt fint på armen. Trur ikkje eg ville hatt dei på bolen, men det er min smak ;) Målebanda dine er så kjekke :))
    Har ikkje vore borti garnet du har kjøpt, såg spennande ut!

    SvarSlett
  3. Takketakk! supert med tilbakemelding ang. blomane, Wenche. Har på meg jakka i dag, og vil nok "bu i u" ;)

    SvarSlett
  4. Så fint garn du har fått i posten, likte veldig godt det tynne garnet! Er jo litt svak for slikt garn eg. Jakken er fin i fargane, godt med slike gode jakkar. Eg ville no vore litt varsom med hekleblomane, men du veit vi er vel litt ulike der eg og du. Vert spennande å sjå korleis det vert når du syr dei på, vi får vel sjå resultatet?

    SvarSlett
  5. Hmm, "godsomull.no", takk for tips, tror du har nevnt denne tidligere - men jeg trengte dette hintet (selv om jeg har garn og dilldall for øyeblikket ;) ) kjekt med litt input. Så mye fint å se Linda, og den jakka ser kjempegod ut. Jeg "bor" for tiden i Karismajakka - den beigefarva med treknapper - det e mi gojakke for tia :) kos deg videre, klem fra trøndelag

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...