2/07/2014

Ny bok, i hus!

"Garnglede i Rosendal" - kom og bergtok meg med sine fine bilder og layout frå kommunen vår.  Føler meg bittelitt beslekta med forfatter, Turid Lindeland- som og er ifrå Rogaland. Eg har nok budd lengre i Sunnhordland enn henne, men ser ut til at Turid er meir bevandra på Folgefonna og baroniet,- enn underteikna??!  Ho har nokre fine mønstrar på sokkar, puter, teppe og lampetrekk i boka si.  Fargane skifter, men grunnmønsteret er det same.  Eg for min del, trudde det var meir dikta mønster med tema frå rosehagen til baroniet, steinparken og folgefonna.  Tok litt feil der.  Vil absolutt anbefala boka då--- den er flott!  For all del! Eit must for oss som bur her - og som strikker.



 Eg har og fått i hus, garnglede og mønster ifrå Projo.  Desse vottane med vinterlandskap, tykje eg er sååå fine. Må sjå i helga om eg får tid å byrje på dei.

Nå  det passer seg på arbeid, så får eg strikka litt (må være enkelt og greit å legge frå seg)  Desse luene til "leger uten grenser"- er supre å ha med i veska.  Vonar de kan sjå oppskrifta?  72 masker skal være korrekt antall.  Ribben - gjer lua elastisk og vil allikavell tilslutte babyhodene. Eg feller ein gong til, på slutten- for å få mindre masker å snurpe samen. Ellers tenkt å variere med mønsteret. Kansje påfuglribben, "vrangmaska" bruker ofte,- vil bli fint? Sjå mønster i bloggen hennar ><<<>>>>  http://vrangmaska.blogspot.no 

4 kommentarer:

  1. Ser ut til å være ei flott bok. (Med fin tittel!, savner den)
    Forstår godt at du vil begynne på vottene. De var et av alternativene på vottealongen i fjor. Desember ble litt hektisk, jeg kom aldri så langt.
    Luene blir kjærkomne. God arbeids- og strikkehelg.

    SvarSlett
  2. Ååh, den boken der har jeg sett en del reklame på, og den ser så fiiin ut, nå fikk jeg jo ikke mindre lyst på den da - sukk!! Du er så flink Linda, snar til å oppdatere alt også.... Men du - nå ble jeg litt satt ut her, hvordan i all verden har du klart og fått den videoen til å rulle på sia di? ;) så har den hengt seg opp også, hihi....kan ikke annet enn dra på smilebåndet her - skal prøv igjen; nu! Kjempekos blogg å lese :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nettopp sett i boka mi igjen--- kjøpte den via bladkompaniet.no - fraktfritt og enda ein 50-lapp mindre enn andre bokklubber. Og strikkepinnene som "klirrer"- her borte > er nå sjarmerande og då :) berre ikkje virus, så er det greit for meg!

      Slett
  3. Jeg trodde som deg at det ville være flere mønstre inspirert fra distriktet.
    Når det er sagt -her er mange flotte bilder og fine oppskrifter med grunnmønsteret!

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...