2/10/2014

Vinterland på votter

Noko så idyllisk og fine vottar--  ---  har eg sjelden sett.  Vart så fengsla av oppskrifta at eg måtte berre strikke fort for å sjå resultatet.  Brukte Rauma finullgarn.  Men, trur eg kunne ha brukt Arwetta--  som eg er blitt så glad i.  Det har nokre fine fargar, som kunne passa veldig fint.  Eine tommel fekk årstall på seg.  Wenche S. Roald, lagde mønsteret i 2010 og det kan kjøpast på Ravelry.  Hun har og nokre gratis vottar med Dala-hesten.

På mønsteret stod det eit dikt av Johan Nordahl Brun - som passer seg at eg sitere her;
          Min norske vinter er saa vakker;
          de hvide sneebedækte bakker,
          og grønne gran med pudret haar,
           og trofast is paa dybe vande,
           og engledrakt på nøgne strande;
           jeg bytter neppe mod en vaar.

 I kveld har eg slappa av med siste utgåve av detta bladet.
      Monge lekre oppskrifter for dei som har "smekker" kropp. Kansje meir til herrer denne gong (positivt)
     Likte godt reportasje om danske Christel Sayfarth og hennes imponerande strikkeplagg
   Fant detta sjalet då eg googla namnet til Christel Sayfarth.  Ho bruker flotte fargar.

  1. I helga var det morsdag to dagar på rad for meg!!!  Fekk trøstepremien eg vant på "vrangmaska" sin tippekonkurranse i vinter. Eg klarde å gjetta at ho hadde 135 kg - garn lagra heime hjå seg.  Det er vell det man kan kalle garnsamlar??!  Egentlig + 25 gram - då. Hyggeleg med besøk av J og døtrene! 
       


3 kommentarer:

  1. Dei vottane er bare så flotte! Eg likte fargane på dine ;)
    Flott premie du fekk av Jane.

    SvarSlett
  2. Vottene dine ble vakre :)
    Jeg var egentlig på utkikk etter sokker og så kom jeg inn på bloggen din og så disse. Det er hyggelig å se at andre også liker å strikke dem.
    Nå skal jeg titte litt mer her inne på bloggen din ;)

    SvarSlett
  3. Det var flotte votter i herlige farger!
    Heldige deg som fikk så fin trøstepremie ;)

    SvarSlett

OL -lua for 2018

I siste "Familien" - 21/17- var det oppskrift på OL - gensere, pannebånd, votter og lue.  Satte igong med lua til vaksen.   Men, ...