3/04/2014

Frå 2 til 8 mm

Hadde kjøpt to nøster Andes (Drops garn) - og fant fram vottar i frå eit Lang-hefte eg fekk av Jane.  Eit nøsta holdt akkurat til eit par vottar med dobbel perlestrikk og hekla pyntereim.  Gjekk fort å strikka og vottane kjennes mjuke og behaglege ut.  Garnet er 65 % ull og 35 % alpaca.    


Fekk lov å ta med Zirkona's rosevanter från Stenkyrka.  Det var hennes vottar som gjorde meg så utrulig facinert av dette mønsteret.  Og ho har gitt meg stor lyst til å reisa til Gotland - der det finnes mønster, garn og fine historiske og kulturelle begivenheter.  At grått kan bli så flott??  Nyter desse vottane!

3 kommentarer:

  1. Åh, dei rosevottane var bare lekre! Eg er veldig glad i roser ;)
    Fine votter du og har strikka.

    SvarSlett
  2. Kjempefine vanter :) nå står jeg "på spranget" til vantestrikking jeg også :)

    SvarSlett
  3. Andes-vottene dine må jo bare bli suksess på kalde dager :)
    Rosevantene er jo bare et syn uten like! Lekre!!

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...