3/25/2014

Gåve til ein gut

Har lenge søkt etter mønsteret på ei spesiell lua eg fant på Ravelry.  Det er ei finsk dame (Lene Alve)som har strikka både jakke og lue.  Men, eg finn berre kjøpemønster på jakka til "pikku-pete".  Difor har eg telt og studert bilder av lua og strikka etter beste evne.  Brukt CottonMerino (Drops).  3 nøster til både jakka og lua.  (ca 3-6 mnd str.) Men, får ikkje til å sy fint,- det litla broderiet som skal være oppi kvar side av lua. Tar imot idear til kva eg kan gjere her. Jakka er etter oppskrift frå Pingouin-hefte.  Berre med direkte raglan felling og innstr. armar.    Då kan eg ynskje "lykkeliten" -fødd i mars- velkomen! 


No skine sola hos oss--- og det klør faktisk til å gå ut å gjere noko i hagen.  Så ikkje sikkert det blir så mykje strikking med meg framover??!!  Har ein plan om å strikka desse fine sokkane hu Hilde Fjellberg Aas, har designa.  Kjøpte mønsteret på Norsk---  Ravelry.

4 kommentarer:

  1. Fint sett Linda! Du spør etter tips når det gjeld brodering. Eg veit at det går an å leggja på eit broderistoff med litt grov vevnad, du broderer då som på eit broderi, seinare kan du trekke ut trådane i broderistoffet ein og ein, og broderiet står igjen. ????? Forståelig????? husk du må då ikkje vera borti broderistoffet, berre bruka det som støtte.
    Elles forstår eg ønskje om å vera litt ute i hagen.

    Vart

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg skjøne svaret--- og takker. Det høyres litt jobbigt ut for så lite område. Eg tenke at to symerker (ferdigkjøpt) vil vore greit. Men, ofta er dei så store. Jaja, eg får sjå - eg får sjå. Hagen får styrst prioritet på fine fridagar. Dagen i går var meget tilfredstillande på planen!

      Slett
  2. Så flott sett, Linda!
    Jeg likte den blåfargen; rett og slett nydelig :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig sett du har laget Linda, og især den lua, kjempefin :)

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...