3/21/2014

Heilt sprøtt!

- og venninne "besvime" nesten av mine påfunn. Men, skoy ? JA!  Såg nokre morsomme sokkar for eit års tid si- på nettet.  Kunne ikkje gløyma dei, og satte endeleg i gong med å strikka meg slike sokkar med tær og "lakk".  Fant grei oppskrift i Dropsheftet 110/33 (modell 33110, heiter dei kansje i søk på garnstudio sine sider?) 

 Da var heilt umulig å finna hudfarga sokkegarn- eller svak rosa.  Så eg måtte bruke ein kool-aid (bruspulver) og farge dei sjølv.  Fargen heiter grape.  Dei blei litt skjoldete, men da berre forsterke at dei er rare.  Kunne iallefall ikkje være så bleike som før farging.  Broderte  neglene på, før trådar vart festa.  Då kom eg betre til i dei små tærne. Ikkje noko fornuftige strikke- sokkar, men greie når eg skal kle meg ut - eller være Fru Spjåk i festlig lag! Var ikkje vonde å ha på, viss du skulle lura på da?!!  
Brukte 100 gram Ida strømpegarn i str. 39/40


Lett solbrente legger.... eller rosèn??? :D

7 kommentarer:

  1. He he, desse var morsomme!! Skulle likt å sjå fru Spjåk?!
    God helg :)

    SvarSlett
  2. Hei Linda!
    Så bildet på FB i formiddag og satt nesten kaffen i halsen før jeg fikk se det i et større bilde. Utrolig artig. Vil nok gjøre lykke i lystig lag.
    God helg til deg og dine.
    klem fra Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Artig at du fekk litt "sjokk" med kaffikoppen ;) Tusen takk for kommentarane. Jan, (mann min) sa at dei må eg bruka i 50 års selskapet me skal i morgen!! Så får me sjå då, om Fru Spjåk tørr det!

      Slett
  3. De blir helt knall i sandaler!

    Må si jeg strakk på smilebåndet, ja. Du er sannelig oppfinnsom i strikke veien :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takketakk! Såg eit bilde som Jane fant i fjor - på nett. Har dessverre ikkje funne dei sokkane igjen, men ideen satt klistra.

      Slett
  4. Må si som Ginko her, du er bare så oppfinnsom :) sikkert tøft i sandaler til sommer`n

    SvarSlett
  5. Herlighet! Hva du kommer på å lage :) Gleder meg til å se dem "live" og i bruk :)))

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...