3/10/2014

Snellevotten

Har vore på pinnane mine ( 2,5 mm).  Valgte garnet ifrå Holst/Danmark - for det passa utmerka med sine tynne fibrar.  Litt kvast garn, men etter kjapp vask og damp, så er det mjukt og herleg. 
      Noko tankebry blei det, med den høgre votten.  Den skulle strikkast spegelvendt- altså ifrå venstre mot høgre.   Naudsynt med ark over kvar mønsterlinje då, ja.   Eg er så heldig å kjenna dama bak denna votten. Og veit godt historia.  Den vart laga til forumet "Trådsnella" - og vart samstrikka i ein "along" (kjem av engelsk uttryk; knit along)  No kjenner eg meg ikkje heime i Trådsnella lengre.  Dei har atter "revidert" hobbyforumet, som tilhøyrer forlaget bak Hjemmet.   Nei, Trådsnella vert aldri det same for meg, men du så glad eg er at eg fekk med meg gullåra der.  Så monge vener og strikkeglede eg har fått frå den tida. Tenker eg blir meir aktiv på Ravelry - der du og kan kjøpa mønsteret til votten.
http://www.ravelry.com/patterns/library/snellevotten          

gøy med annleis mønster på innsida av votten

5 kommentarer:

  1. Så flotte vottar du har laga, både desse og dei i forrige blogg ! Er så enig med deg i dette med nye Trådsnella . Eg starta med Norge 1-2-3, starta med strikking og følte meg "heima" der sjøl om eg ikkje produserte så mykje. Dette nye er ikkje noko for meg, ser eg. Ha ein fin kveld !

    SvarSlett
  2. Hyggelig med de vottene, Linda. Mange gode strikkeminner.
    Nye trådsnella er jeg ikke på, men ravelry derimot, bruker jeg mye.

    Har nettopp vært med på Pinneguris regnbuefebruaralong for eksempel,
    http://www.ravelry.com/discuss/vi-elsker-pinneguri/2861421/51-75#70,
    og det er mange andre fine grupper å være med i også.

    SvarSlett
  3. Det var nok før mi tid på trådsnella den alongen var, artige votter :) Rekner med det er Zirkona sine?
    Eg saknar felleskapet me hadde på gamle Trådsnella og på Garnglede, det blir ikkje det same på FB,
    og på Hjemmet finn eg meg ikkje til rette. Kanskje eg må prøva meg meir på Raverly, men der engelsken ein utfordring ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er monge Norske etterkvart på Ravelry, Wenche! Men, den kontakten me hadde på Norge 123 og Garnglede,, den får me nok ikkje att på liknande forum. FB, blir for upersonlig og stort. Veldig greit med dei som blogger. Går i rykk og napp med min, men ønsker å følge alle gamle "sneller"- om eg ikkje kommentere alltid. Og ja- det er Zirkona's votter !

      Slett
  4. Dette er flotte votter med et artig motiv. Har ikke vært med på den alongen, men heldigvis kan jeg få tak i mønster.. :)
    Savner gamle Trådsnella jeg også -all kontakten vi hadde der, fine diskusjoner rundt arbeidene våre, tips og råd og alt mulig... Snufs, snufs!
    Jeg har også profil på Ravelry, men der er jeg så usikker pga engelsken... Kanskje jeg skulle gjøre meg bedre kjent der? Ikke umulig :)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...