4/01/2014

Ein "hanesokk" og to

Ikkje ein pinne var lik i mønsteret til Hilde Fjellberg Aas.  Men, du verden så kjekt å sjå hønsa og hane, vekse fram på pinnane (2,5 mm). Andre sokken er speglvendt.  
        Var i stor tvil om rette fargevalg.  For dus farge i botn, ville mønsteret forsvinna.  Så difor blei det "spraglet" Arwetta og svart BabySocks by Permin.   Sokkane går heilt opp til knea og sitte godt på føttene. Herlig å være klar til Påske!

Linjal under kvar mønsterlinje måtte til- her er monge detaljer.


Desse pulsvarmerne, hekla eg i angoragarn frå Pickles.  Trengte beigefargen til eit antrekk.  (Berre halvstaver i bakre ledd og hekla sammen til slutt)

Har teke meg ut med hagearbeid i da siste.  Grøfta bak desse spede tomatspirene, har eg har spadd ut av.  Fekk litt hjelp av Jan til slutt.

Monge takk for fine kommentarar og kikk i bloggen min.  Eg sette stor pris på det!  Prøver å følge med på andre sine blogg !  Inspirerande!    Får dårleg samvit for ikkje å makte klare kommentere til alle.  Det tar jo tid å logge inn og fylle ut kodar. Men, som mamma alltid sa; "du får ikkje brev, så lenge du ikkje skrive brev!"
 

4 kommentarer:

  1. Stilige sokkar til påske! Lune og gode når du skal slappa av etter flittige hageøkter. Spennande med tomatplanter, og slike tomatar smakar mykje betre enn dei kjøpte.

    SvarSlett
  2. Sååå flotte sokkar, det var nok litt av ein jobb å strikka desse, ja!!
    Kjempefint resultat blei det, du er dyktig!
    Fekk lyst til å prøva meg på tomater, men det må bli ute, har ikkje drivhus.

    SvarSlett
  3. Så flotte sokker! :) vår hos deg ser jeg, trivelig og holde på ute da - så noen trær her ute begynner og blir grønne - tidlig! :)

    SvarSlett
  4. Sokkene dine ble veldig fine! Du kan gå rundt "stolt som en hane" nå :)
    Kjekke pulsvarmere -veldig greit å kunne lage litt tilbehør uten å bruke altfor lang tid.
    Å grave grøfter er ingen spøk!! Godt jobbet :)

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...