4/03/2014

Garnrestar til så mongt

I fjor tenkte eg på --  at eg burde gjere noko med den gamle sykkelen min??  Den er snart 30 år, skeive hjul- gear som ikkje virke.  For mykje dilldall å rusta den opp til ny bruk.  Difor får sykkelen min stå der den står, men i ny drakt.  

Hekla nokre remser og sydde samen rundt forskjellige stenger.  Hadde ein moebius som klødde - den fekk korga rundt seg. Samt  litt hekleblonder og hekla blomar. Her er det berre fantasien som setter stoppar.  Og kansje klima vårt.  ???? Må sjå etterkvart om regn og vind, tære hekledrakten bort.  Iallefall går det ann å fortsetta med snorer, prøvelappar av garnrester.  Tar litt tid å montera alt- men, fint å ha påskudd å vere ute i sola! 


Blir i såååå godt humør!  Kuleprimula og mini-påskeliljer, har vokse fort fram i krukka mi her. 

samt, tre små stemorsblomar- kikke opp av molda.  

Veit ikkje om detta rosetre har mista blader i vinter, i da heile tatt??!  Iallefall kome langt med grøne blader.
Eg er fornøgd med alt eg har fått gjordt i da siste - kjenne det gjer meg energi og stor glede!

3 kommentarer:

  1. Den sykkelen var til å bli i godt humør av! Blir imponert over fargeprakten i blomsterkassen din. Jeg oppdaga første påskelilja i blomst i dag og skjønner at våren er i anmasj. Men - det er meldt nedbør i morra og det kan godt bli snø . . .

    SvarSlett
  2. Det blei ein skikkeleg glad-sykkel, flotte fargar som passer våren ;)
    Det er så herleg når det spirer og gror, våren er det beste som finst!

    SvarSlett
  3. Er bare så enig med de andre her; dette er virkelig en bli-glad-sykkel :) så ser det jo så fornøyelig og herlig ut rundt deg også, du har begynt med våren du ser jeg - så deilig! Litt for kaldt her ennå, men ja, det er bart, og godt er jo det :) god helg Linda

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...