4/25/2014

Puta ferdig

Den er 46 cm lang og var kjekk å strikka, sjølv om eg klussa med trådane i starten.  For å kamuflera feil, eller lærdomen-- så strikka eg klaff m/knappehol.   Denna puta skal eg ha i ryggen når eg sit i gyngestolen min!  Har brukt Ask frå Hillesvåg (det grøna) og grått Lima frå Drops.  

Har vore mykje ute idag.  Nytta fridag til plenklypp og ompotting av diverse blomar. Ruccula-salat, sådde eg i drivhuset, lika før Påske.   Sååååå  kjekt når det spire rundt meg.
Trur

ikkje
at
morelletreet har blomstra så tidlig og så rikt??  Pleier å stå slik rundt 17.mai....


Ein liten hage-Asalia, kviterer med rosa/lilla blomar.

5 kommentarer:

  1. Det er utruleg så langt våren er komt, nydeleg blomstring hjå deg!
    Nydeleg pute og! Eit kjennetegn på at ein er god å strikka er at ein er god til å "juksa" og skjula feila og ;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Monge takk, Wenche! Utruleg flott ute nå for tida!

      Slett
  2. Puta såg herleg ut til å ha i ryggen, nydelege fargar og. Så flott det blomstrar hos deg ! Trur naturen er litt "forvirra" iår,
    det er jo sommar - og det før mai startar ! Me får nyta det uansett !

    SvarSlett
    Svar
    1. Akkurat det skreiv eg litt om i neste blogg, Mette. At det er omlag sommar før mai. Hadde ikkje lese kommentaren din då. To sjeler og ein tanke ;) Takk for rosande ord om puta. Den er kjempegod i ryggen på den harde gyngestolen.

      Slett
  3. Våren er kommet langt hos dere ser jeg.. Gleder meg til å ta turen innover!
    Flott pute du har strikket!

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...