5/02/2014

Longe kosesokkar, ferdig

Og eg er svært nøgd med dei.  Kunne kansje vore enda lengre og litt romslegare. Men, nå slepp eg sokkesig, kan du sei!!  Arwetta som eg brukte istaden for Sisu, er noko tynnare garn, men desto meir lent og mjukt.
Sart lilla og grått - noko for pastelldama Linda, det!!!

No er eg litt opprådd for kva ide eg skal til med - men, da dukka opp ein plan.  Kansje gjere noko husleg først - da hopar seg opp med oppgåver når ein har hus og hage!!!  Her ein dagen måtte Jan, i stigen og skrape vindu.  Dei skrik etter maling.  Eg hadde plan om å gjera dette - like å sysle med vaktmesteroppgåver. Da var berre enkelt og greit ikkje snakk om å klara det - på grunn av øyreverk.  Den har slått meg ut nokre dagar i denna veka.  Går greit å ta ein paraseth og sove da vekk - men, merker at den ligger på lur - plagå!

Fuccia, kjøpt på Europris for 39,90 --  det er ein fin snopepose! God helg - og tusen takk for hyggeleg kommentarar i bloggen min! 

4 kommentarer:

  1. Der var du alt ferdig med sokkane, dei var kjempefine :) Blir gode på kalde dagar dei.
    Du fant deg ein flott plante med masse knoppar, nydeleg farge.
    Det er frykteleg med øyreverk, håper det går fort over, god bedring!

    SvarSlett
  2. Ikke godt med øreverk. Hadde ørebetennelse selv i fjor. Var til legen ganske kjapt og fikk antibiotika siden legen min sa at det går som regel ikke over av seg selv i voksen alder. Ta deg en tur til legen din du ;)

    SvarSlett
  3. Dei sokkane såg herlege ut ! Treng slike i den iskalde nordavinden me har no. Øyreverk er noko "herk" å slita med, du får ta deg ein tur på Helsesenteret. Uansett, ha ei god helg og god bedring !

    SvarSlett
  4. Lekre sokker! Flott mønster :)
    Hus og hage, ja... Man blir ikke arbeidsledig om man har slikt å passe på!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...