5/27/2014

Rett og slett, sommar jo!!!

- og DET før juni er her!  Etter jobb idag, så har eg berre vore på altan. Strikketøy og kaffi - og kjenne at sola varmer - det gjere sååå godt.  Skal ikkje plage med så mykje ekstra her, dumt viss det er dårlig vær der du bor??! Veit at det langt frå er likt i vårt  langstrakte land. 
 Eg har byrja på noko til jentebaby i Lerkegarn (Dale)   Engelsk oppskrift der detta garnet passa perfekt.  Men, midt i strikkinga blei det litt hekling og. Dei var så søte desse små melonskjevene.   Sydde "frøa" med svart hattestrikk - og samtidig lagde ei lita løkke bakpå.  Då kan dei pynte opp knappar - tres innpå snorer, eller berre festast slik den er på babyplagg eller andre plagg.  


3 kommentarer:

  1. Tenke du kosar deg i heten ja..

    SvarSlett
  2. Det er verandakos på Karmøy og. Fine arbeider du er igang med. :)
    God helg.

    SvarSlett
  3. Det er bare herleg for tida, håper det fine været varer lenge!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...