5/14/2014

To bøker = ein tunika

Har det med å finne egen vri på alt.  Eg bruker ikkje så mykje genser, heller jakker.  Men, så kom eg over tunika i "Strikk på nytt" - likte modellen, men ikkje heilt mønsteret.  Difor tok eg igjen fram boka "Garnglede i Rosendal"- og kosegenseren derifrå. Synes den er enkel og fin!!.   Har brukt garnet Embla i frå Hillesvåg.  Handla det i vinter, på tur. Kortreist garn, kan det vell kallast?      Nå henge kjolen/tunika til tørk. Trur den er ganske vid og romsleg, enda eg har strikka etter M- størrelsen???   Fornøgd med i-cord rundt armar og hals.  Der måtte eg rekke opp halsen og strikke ny. Tok opp masker med blåfargen, for å få best resultat.


 Har klar blå strømpebukse og sko, men ennå ikkje funne matchande topp til........
Legg til bildetekst

4 kommentarer:

  1. Superduperfin tunika!!!
    Embla er et herlig garn ;)

    SvarSlett
  2. Lekker tunika som du nok får mykje glede av! Kjekt med eigne vriar på plagg, ingen har då akkurat meken.

    SvarSlett
  3. Åh, den var bare lekker!! Flettene gjorde seg godt og Icorden pynta opp ;))
    Ha ein god 17. mai :)

    SvarSlett
  4. Vært litt fjern mht blogglandia jeg nå siste dager, og her har det skjedd mye Linda :) En flott tunika du har laget deg - så bildet av den hvor du har den på :) kjempefin til deg

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...