6/06/2014

Gråtonar til babyjente??

Jo, det synes eg gjekk ann!   Falt både for kjolens A-mønster og fargar.   Det nærmaste eg kom med bruk av godt garn til oppskrifta frå Bergère de France, var Merino Extra Fine frå Drops.   Ville ikkje bruka acryl som var foreslått!!!    Tungvint å strikka att og fram då, men nødvendig med fargeskiftet i midten.  I ettertid har eg tenkt på at det går ann å strikka på rundpinne her og ta inn armane som raglan. Då blir kjolen enda betre å tre på tulla.   Så får me sjå om eg "gidde" sette igong med planen???  Mykje fint å finna av idear hos BdeF, forresten;  http://www.bergeredefrance.co.uk/catalogsearch/result/?q=baby+knitting#/page/1 (fekk ikkje til å aktivere linken)
Lukking bak i nakken, med to knappar

Laurdagssalg hos "strikkinnom.no" ( forrige helg)

Eg har fått meg "ny bil"/mykje nyare bil!  Dermed kjøre eg rundt og handle i bygdene våre.  2. pinsedag, blir Ian 1 år- og me skal få lov å feira dagen her hos oss!   Då må jo mormor ha litt "stasj" å pynte med??  
God helg til alle!

Kjøre ikkje heile tida.  Prøver å gå på tur og. Desse blomane fant eg langs postvegen. Har aldri sett dei før.  Slo opp i ei lita bok, - fant ut at dei heiter Jordrøk.  

  

2 kommentarer:

  1. Nydelig kjole, Linda. Grått er lekkert.
    Og så lurer jeg på hvor stor jordrøyken er.
    Den jeg fant som barn var ganske liten, men hadde samme fargen.

    Og så fort som tiden går, at Ian allerede er ett år. Kos dere :-)

    Gratulerer med ny bil

    ML :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ginko! Jordrøyken er 25- 30 cm over bakken. Ikkje lave dei eg fant.

      Slett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...