7/08/2014

Ferie i Stavanger

Endeleg fekk eg ein vandring på øya "Flor & Fjære"!!!!  7 venninner fekk til å dela inntrykka + eit tre rettars måltid - sist laurdag.  Følte at det var vanskeleg å la være å knipse bilder.  Det var så intenst med blomeprakt!  Sjå nokre her--




Det var som ho eine venninna sa; "føle eg ikkje er i Norge her!"

Mannen min og meg, budde på hotell ved Breiavatnet. Kort veg til sentrum med sine opplevelsar og shoppingliv.
Alexander Kielland, står stolt på torget og ser på turistskipa.


Fekk tid til å strikke og.  Er i toppen på Acne-genseren min. (uten striper)

Siden eg er svært opptatt av garn og strikking, så bør jo mine innkjøp innafor hobbyen,- få koma med?
Litt bomullsgarn frå Søstrene Grene. Sisu og Hexa (+ mønsterhefte som eg glømte å ta med her)- frå Husfliden. Ecologico Color + neonrosa sokkegarn, perler og strikk på Kvadrat.

2 kommentarer:

  1. Der er så flott på Flor & Fjære, var der på våren for fleire år sia.
    Synd eg ikkje er heima, så kunne me hatt eit treff i Stavanger. Me ferierer i Sverige, er i Norrkjøping i kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenkte på deg, Wenche!! du må rektig kose deg i Sverige!! God sommerferie til deg og dine!

      Slett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...