7/23/2014

"Fiskenett"/sjal

I sommarferien har eg lese tre krimbøker av Sally Goldenbaum.  Ikkje grøssarar, men kvinnelig etterforskning--   ispedd strikkesnakk og matglede----  Jau, då kan sjølv eg lika slikt lesestoff! Takk for lånet, Jane!   


Bakerst i bøkene er det og tatt med oppskrifter på diverse strikke- plagg.  I desse var det skjerf/sjal, enkel lue og fiskelue.     Inspirert, men, utru mot oppskrift,- så har eg hekla sjal i Volo frå Lang yarns.  Kjøpte med meg to nøster frå Norwegian Spirit (jernbanen/Bergen)   Sjalet er berre luftmasker og fastmasker- og veg berre 100 gram.  Bomull 60%/polyamid 40%.  Takker, Jane, atter -  for råd.  Eg lurte på å lage to mindre sjal-  eller to stykker og sy samen til ein topp.    Sjalet her kan danderast og brukast på monge måtar.  Og som eit kast over sommershorts/-skjørt/bikinitruse.  


På tross av varmen, så skal me ha eit strikketreff hos svigerinne S. i kveld---  gosh--- eg håpe gradene synke litt.  I skrivande stund, har me 30 grader i skyggen.  Då kan da bli litt glatte strikkepinnar, du!!! 

5 kommentarer:

  1. Godt du og likte bøkene, men det er Åshild me må takka sånn egentleg, for lånet. Sjalet blei jo kjempefint, og kan jo brukast på så mange måtar.

    SvarSlett
  2. Lekkert sjal.
    De krimbøkene har jeg hørt om, men ikke lest. Synes det er best med lydbøker, for da kan jeg gjøre noe samtidig- strikke for eksempel.

    SvarSlett
  3. Sjalet var nydeleg i fine farger!
    Dei bøkene ser fristande ut, sjølv om eg ikkje er så glad i krim...

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne type krim, går fint inn blant oss som ikkje vil grøssa eller mista nattesøvn. Tusen takk for rosande ord!

      Slett
  4. De bøkene der virker jo å være midt i blinken da ;) flott sjal har du også klart i varmen - ja du Linda, ikke så mye som stopper deg og din kreativitet :) ha en fortsatt fin dag snille du

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...