7/11/2014

Ingen masker,--- men sting

Tenka seg til at eg ikkje orke strikka eller hekla????  Då er det varmt.  Fant fram nokre Tilda-lappar eg kjøpte via Panduro ein gong--- og har prøvd meg på litt stitchery under parasollen.   Skulle nok hatt litt platewatt bakom. Det mykgjer preget.  Veit da så vell!!!  Men, orka ikkje rote fram slikt på loftet- så da blei desse to uten.

Smmergave til meg sjølv;  herlig engelsk bok, der strikkeplagga er inspirert av konene til Henrik VIII..
Kjøpte boka via "adlibris" for berre 250 kr.  Hm...  lot meg friste av Linda Marveng (som designer sjølv lekre plagg)

ein av mine favorittar

Men, likte nok aller best denna jakka!!!  

Kunsteverk av ei bok med strikk og hårpryd

3 kommentarer:

  1. Når det er for varmt for Linda, ja då er det ille. Eg kan skriva under på at boka er eit kunstverk etter å ha bladd i den i dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. :))) ... men, klarte å hekla i kveld!! Varmen synker!

      Slett
  2. Den boka ser flott ut Linda :) og den stitcheryen din er helt nydelig! :) skal begynne på den derre Love-brikken jeg fikk av deg nå, har lagt frem garn og nål - hmm, kanskje sitt ut med det i kveld? :) kos deg videre snille du

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...