7/03/2014

Kvit genser--- enda eit ønske


Ådne, (barnebarn på 3,5 år) hadde lyst på kvit genser.   Eg ville gjerne hjelpa dotter Monica, med å strikka ein for han.  Har lenge likt ei oppskrift frå Lang /Fam heftet 187   Men, siden eg valgte heilårsbomull frå pt/Rauma, så ble det heilt anna med maskeantall enn i merinoull.    Gjekk greit å juksa da til der da vart strikka to rette og to vrange i sidene.  Halsen måtte eg lage dobbel med strikk i løpegongen.   Såg bedre ut i modellen med det.   Brukt 250 gram og str. er 4/5 år

Modellen min lagde eg av eit eskelokk.  Kansje litt utspilt, over pappen, men hadde så lyst å få til eit festlagere foto enn berre ligge flatt på bordet.

4 kommentarer:

  1. Så nydeleg genser og skoien dokka du har laga, fungerte fint den :)

    SvarSlett
  2. Stilig modell, den i papp altså. Men, an er vel ikkje så langt unna den levande modellen din heller. Genseren vart kjempefin.

    SvarSlett
    Svar
    1. "pappskallen" står nå tom! Ådne, drog av stad med genseren på - den kom ikkje av etter prøving ;) passa akkurat og var nok deilig i bomullsluven!

      Slett
  3. Det var da en nydelig genser!
    Og så morsomt at lille Ådne vet hva han vil ha.

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...