7/18/2014

Plommeraude luksus-sokkar

Detta må være dei dyraste sokkane eg har strikka i mitt liv! Men, verkleg godt garn å strikka med - wollmeize - frå Tyskland. Kom på ca 250 kr for 100 gram garn (med porto).  Passforma blei og god, sjølv om oppskrifta til Heilo (gamalt mønster) - anbefalte str.pinne 4 mm.  Eg brukte 3 mm.  Men, eg minska 10 færre masker- slik at foten kom ut på 52 masker.    Lua i mønsteret, blir nok ikkje aktuell å strikka, men takk for fine og gøye kommentarar i forrige blogg, ang. den!!  Kansje hanskane??  Dei freiste meir å spankulere med,- enn lua!

Så har eg hatt meg ein bytur atte  - denna gong til Bergen.   Trur eg er meir fortruleg med butikkar og
handlelivet her, enn Stavanger.
Sikkert vanen - men, kom heim med mykje fint i posane mine! 

                                                    Fint på toppen av Galleriet.  Tok meg ikkje turen over brua, gjekk heller rundt!
Innom, Norwegian Spirit på Jernbanen-  ja, det er berre eit must!  Litt utplukka i Drops sitt bomullsgarn nå- dei har jo 35 % på akkurat bomullsgarn for tida.  På Narvesen fant eg, "the Knitter" - med mønster på monge fine toppar


Kjekt å koma heim til sol og utsprunge Stokkroser, i same farge som sokkane mine.  


5 kommentarer:

  1. Har dei fått Kauni på Jernbanen? Lenge sidan eg har vore der og, snart på tide med ein tur att. Sokkane dine vart nydelige, og du er vel verdt litt luksusgarn.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dei hadde Kauni på jernbanen. Vanskelig å velga. Spesielt blant multifarga. Eg tenkte på eit teppe/sjal i den engelska boka mi, då eg gjekk for detta nøsta.

      Slett
  2. Sokkane satt som støpt, dei blei flotte!
    Har aldri årøvd Kauni, det står på ønskelista ;)
    Nydelige roser du har, dei liker seg i varmen.

    SvarSlett
  3. Så flotte sokker/strømper. Men hvordan unngår du at de siger?
    Du frister meg til en bergenstur.
    Takk for flotte bilder med inspirasjon.

    SvarSlett
  4. Kjempestilige strømper, du verden for en tålmod du har Linda :) og den stokkrosen var helt bedårende! Jeg sådde stokkroser for flere år siden, en knallrosa. Ble en stor busk som sto langt uti august - men det var den gang.... ;) vært bra driftig i sommer du :)

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...