8/13/2014

"Bare hallvegs"

Da vert nok stille ifrå min blogg - lenge ennå---. Har sjølvforsynt tatt på meg eit stort arbeid!  Hadde egentleg planar om å byrje på Karmøyjakka, samt koftekombi.  Men, då eg ikkje gløymte ideen om annleis sjal, ala lady Mary - ifrå boka "Tudor Roses" --- så tok eg fatt på mønsterstrikk i heile 146 cm.  No,- halvparten att.    Takka være garnet Kauni, så sleppe eg fargeskift!!! Den kvite bakgrunn er strikka i Cascade fingering 220.   Måtte bestille litt ekstra av detta, hos Projo.   Tok likså godt med litt Lovikka garn frå Sverige.


Må på tampen få takke for hyggelege meldingar i bloggen.  Måtte berre vise dåke denne artige saue-logoen til eit engelsk firma eg fann på Ravelry.  Eg lagra berre desse bildene, og gløymte nettadressa.  Så veit ikkje kven som har slike stilige t-skjorter for salg. 

2 kommentarer:

  1. Det sjalet kommer til å bli nydelig. Godt og varmt og, jeg elsker slike. Og sauene var nå herlige.

    SvarSlett
  2. Oj, for eit flott sjal, og mykje arbeid!!
    Ser du har planane klare framover ;) Blir spennande å sjå!

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...