8/25/2014

Kosedag i Flekkefjord

Det vil seie - to!  Med overnatting på Grand hotell der, så fekk eg og mann min sjangs å vandre litt i gatene   
      No er yngstemann "flydd" utav redet.  Han skal gå på folkehøgskule på Moi.  Difor var me på tur longt nedover Rogaland og Agder fylke.
       På min vandring i gatene i Flekkefjord, måtte det jo bli nokre garnkjøp.  Var først innom "ei snelle/les frå gamle Trådsnella".  Ho driv ein frisørsalong- og har krok med garn!  Herlig kombinasjon.   Fekk ein hyggeleg prat med M.  Samt kjøpte med garnet "Elise"/Jærbo, derifrå.  Har lest så mykje om garnet, at pr'en lot seg overtale.  
Utsikt frå hotellrommet vårt.  I ei liknande gate, to kvartal unna- der var salongen til M. 

gamalt, men allikavel eit preg av luksus!

Detta må være det mest skeiva huset eg har sett-  sin sjarm hadde da allikavell!!

   Frå butikkvinduet til "Hønsegården" ---   her var det mykje fint i håndarbeid!!

Koser meg med nytt garn og oppskrifter til lageret!

5 kommentarer:

  1. Skjønner godt at det ble kosedager med så nydelig vær og med så mye å se!

    SvarSlett
  2. Håper du har kost deg i Flekkefjord, som for øvrig er min barndoms by. ser at du har vært innom Mona også. ikke lett å komme ut der i fra uten noe flott garn/oppskrifter. Ble noe elise garn sist jeg var der, og ekstra hyggelig er det jo når butikken/salongen drives av ei så hyggelig og flott dame som M :)

    SvarSlett
  3. Gamle hus - med sjel, er så flott og staselig syns jeg. Fin tur du har hatt Linda, og nydelige nøster og mønsterhefter ser jeg - On Line-magasin ser jeg også ;) mye fint sikkert

    SvarSlett
  4. Pst, skjønner ingenting jeg, hvorfor er ikke du på blogglista mi da Linda, har du ramlet ut, kan det skje? vel, jeg får prøv igjen.... Ha en fin lørdag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Klamre meg fast, eg iallefall- Rigmor! Data har eg ikkje greie på, så aner ikkje kva som har skjedd. Takker for fine kommentarar!