9/12/2014

Ikkje så mykje spennande

men, kan jo oppdatere dykk litt- ifrå strikkefronten min.   
     Svært takknemleg for respons og tilbakemeldingar - det gjer meg ekstra iver til å strikka vidare!

Som desse luene (Snuppelina og Klumpelumpe)



Kvit lyng,- trives ennå etter vår andre dotters bryllup for 3 år si.   Begge døtrene hadde bryllupsdagar, den 10. sept.

Ser litt skakk og rar ut i formen, denna kluten.  Ville berre prøve Elise-garnet.  Mønsteret er falske fletter, frå ei tysk oppskrift.

Var ein snartur innom Amandasenteret i Haugesund- og der fant eg detta "nya" bladet med strikkeoppskrifter-  (Narvesen). Eg merke eg begynne å bli selektiv i valg av strikkemagasin.  Det skal fenga meg, med spennande nytt og fargar.  Sjølv om det er på tysk, så var det mest fristande. 

Fulle hagen i skrubbsopp-  svært dekorative og fine.  Påminning om hausten og,--- at eg endeleg tok meg tid------
---------------
----------------------------------
å byrje på kofteprosjektet mitt.  Mikser to gamle oppskrifter og bruker garnet Ask frå Hillesvåg. 


2 kommentarer:

  1. Så spennande miks på kofta di, den gler eg meg til å sjå :)
    Hausten har mykje fint å by på sjølv om eg liker våren best ;) Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Oj, så spennende Linda - denne blir nok flott tenker jeg. Alltid så fine bilder og du, i hver årstid :)

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...