9/04/2014

Karmøyjakka mi

Ferdig, etter to vekers arbeid.  Må sei meg godt fornøgde!  Kjennes fin ut i passform og Hjertegarn's alpaca, kjennes mjukt og herligt ut. 
Her klar for zikking på maskin.  Det nifsa er rett og slett,- saksa-- som kom etterpå!

Men,det gjekk bra!To saumar med zikkzakk for elastisk stoff og smal stingbredde.  Her skal eg måle kor lang glidelåsen bør være. ( 70 cm)   Får god hjelp av Mindy, som har tendens til å kneke med matmor! 

Verkleg mine fargar.  Irriterande berre den halve ruta over stjerna- mot kanten.

4 kommentarer:

  1. Utruleg fin den blei, fargane gjorde mykje. Og originalt med glidelås, likte den vrien.

    SvarSlett
  2. Ååh, så fiiin!! Nydeleg jakke i nydelege fargar som heilt sikkert kler deg.
    Likte stolpane med same mønster som nede på bolen, kjempefint!
    Flink du som syr i glidelås, det hadde eg ikkje turt! Flott arbeid fra deg som alltid :)

    SvarSlett
  3. Veldig flott jakke! Tror dette blir et favorittplagg hos deg ;)

    SvarSlett
  4. Nydelig, mine farger også. I tillegg ser den deilig ut.

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...