9/25/2014

Siste blog på blogspot

Eg har valgt å prøva bloggen min hos woolspire-  og kjem til å få eit anna "look".  Gleder meg, for woolspire er meir i mi lei innafor hobbyen strikk og hekling.    Vonar du følger med??  Iallefall må du ha takk for støtta her.   Siste strikk/hekling ut, er to små dyr frå "knit-kit" , krune med paljettar og gråe tøflar i frå "Knit"-Christmas 2014. 

Fant ikkje at mønsteret, så her brukte eg bamse ifrå "Lang". Kjolen etter fri fantasi. 


Kosetøfler i frå magasinet, "Knit-okt. 2014)

- og slik på mine føter.  Strikka i Sandnes Palett. 


Brukte mini-alpakka (Sandnes) blanda med paljettgarn /rest frå Oslotur for nokre år si.  

4 kommentarer:

  1. Ka e det du finn på, Linda?? He he... Kossen finn me deg, legg du inn ein link? Har veldig lyst til å følga deg, veit du ;)
    Det var ein fin samling kosedyr du har laga, og fine tøfler!
    Gleder meg til over helga!! ;)

    SvarSlett
  2. Eg får hjelp med å flytte bloggen min. Det tar nok litt tid. Takker for alle som har spurt etter ny adresse!! Navnet blir det same, ; strikkstraks.woolspire.com - har eg forstått.

    SvarSlett
  3. Hva skjer? Hvorfor har jeg ikke sett denne bloggen før? ;) du lager så mye koselig og fint, stadig noe nytt. Du må være født kreativ du :) kos deg videre

    SvarSlett
  4. Så koselig blogg :) alltid noe fint å se

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...