9/05/2014

"Snuppelinelua og klompelompen"

I Flekkefjord for nokre veker si,..., kom eg over eit lite mønsterbrev med to oppskrifter på luer til barn. 
Dei måtte eg prøva nå som hausten kjem og barnebarna vekse så fort. 
Pilotlua "klompelompe", har eg strikka i Lerke (bomull/merino) str. 1- 3 år
Fekk nok garn, Lerke- til enda ei pilotlue,  men då str. 3-6 mnd. 

Snuppelinalua har eg strikka i dobbel babyull frå Drops. Største str. 3-6 år. 

Klarte ikkje la være å kjøpe MbyM, igår.  Det er motestrikk på ganske høgt plan (for meg-- vell å merka) Men,sjølvsagt noko for ein kvar smak!
ser litt spookie ut, men må vise denna modellhanda eg har skaffa meg.

Glømte og å ta med overraskelsen som kom i posten,her ein dagen.  Fin inspirasjon å henta her- 1000 takk R.!!

3 kommentarer:

  1. Det var fine huer. Såg ut til å vera god fasong på guttehua og jentehua var veldig søt :)
    Pulsvarmerane var fine på ei kjekk hand:)

    SvarSlett
  2. Flotte luer. En fornuftig og en kjempesøt blåklokke. Pulsvantene er lekre og ikke noe her er spookie. Hva skal en da si om lause huer, som de fleste av oss henger luene våre på?
    Boka er kjempefin. jeg har funnet broderimønster til votter og tøfler i den.

    SvarSlett
  3. Så kjekke luer! Likte spesielt gutteluen, den ser ut til å god passform!
    Og ekstraarmen din var knallkjekk! Spesielt når du kledde den opp med så flotte pulsvarmere :)

    SvarSlett

OL -lua for 2018

I siste "Familien" - 21/17- var det oppskrift på OL - gensere, pannebånd, votter og lue.  Satte igong med lua til vaksen.   Men, ...