9/19/2014

Tøfletid

Her ein dagen kom nye boka til Arne&Carlos i posten.   Mykje inspirasjon til fine tøfler.   Men, storesøster Hilde sine, er fri fantasi.  Brødrene hadde jo fått sokkar, så følte det var rettferdig med noko til henne og.    I dag er ho på overnatting hos mormor og morfar.  Det er veldig kjekt å "låne" eit barnebarn om gongen.   Me har gått tur til stranda- og sett at ei svane var komen til bygda.
Tre sortar garn (funny m/glitter, Heilo og babysock)

Hilde og  " Svanhilde"

Hausten er i anmarsj, men fin temperatur og gode bjørnebær å finna.


Nei, Wenche eg er ikkje ferdig med kofta ennå!  Har begynt på bolen, men veka har vore travel- så kjem nok til å bruke meir tid på denna kofta.

3 kommentarer:

  1. Det var skikkelig prinsessetøfler! :) Herlige!
    Ja, det er flotte høstdager vi har hatt så langt i høst.
    Nydelig turvær :D

    SvarSlett
  2. Det er godt å ha tøflene klare nå som hausten står for døra. Men det har vore nokre herlege, varme dagar den siste veka, eg har vore på hytta og kost meg i finveret :)

    SvarSlett
  3. Sier som Wenche, kjekt å ha når høsten kommer, kjempefine :)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...