9/23/2014

Ufrivillig strikkestopp

Kom ganske longt på bolen til kofta mi, -sist helg.   Men, så vart det tomt av mellomblått Ask.   Ganske irriterande!   Da finnes ikkje nokon butikkar i kommunen vår som har Hifa garn.  Tenkte eg måtte bestilla frå fabrikken, men ganske kipt å betala dobbelt så mykje som garnet kosta- i frakt og ekspedisjon!  Men,  Norwegian Spirit (jernbanen) i Bergen ---  dei hadde garnet.   Dotter eller son må bringa med heim til "hu mor"- til helga! 

 Har funne fram "knit-kit" med garn og perler til forskjellige maskottar.   Desse har eg fått i gåve av Jane. Har  ennå to pakkar til, iallefall  --- som venter på tur.    Ådne, som nå er blitt storebror.  Han meine at lillesøster, bør få små bamsar, si hu er så lita.   Perler/knappar, er festa godt, men eg føle nok desse kan vere meir for større born???! 

3 kommentarer:

  1. Så irriterande å gå tomt for garn! Men det var eit koseleg venteprosjekt du har, søte maskottar du lager :)

    SvarSlett
  2. Irriterende - men godt du har annet å jobbe med mens du venter.

    PS jeg vil gjerne komme i kontakt med deg for å fortelle deg om mulig samarbeide - kan du sende mail til meg på heidi@woolspire.com?

    SvarSlett
  3. Alltid like irriterende å gå tom for garn. Og særlig garn som det tar tid å få tak i... ;)
    Nusselige maskoter. Jeg tenker litt som deg, at disse passer for litt større barn.
    Tror jeg ville strikket kosedyr i ren bomull til de minste, siden det suttes mye og bør tåle en god vask :)

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...