10/13/2014

...... litt for deg som lurer......

--- og monge takk for etterspørsel av blogg frå meg.  Nå er eg igong på woolspire.com.     Dersom du tilfører strikkstraks forran, så bør du finna meg  ;)     Må seie eg gleder meg til å være med der.   Fine blogger frå andre med same hobby (strikk/hekling),  kjekke artikler og oppskrifter å få med seg.   Hører og rykte om nettbutikk av garn/mønster -- så her blir det "liv"!        http://strikkstraks.woolspire.com/

Eg har jo ikkje lagt på latsida då.  Fekk jo ferdig Birtekofta, med modell ifrå ei anna kofte. Kofta vart diverre  for lita til meg, men passa fint til dotter Sandra.



30. sept. var me ein god vennegjeng i Yrkesstova på Os (Husflidlaget der). Der var Beate Lindseth  komen longveisfrå med koffertar fulle av vottar.  Og ikkje minst eit foredrag om mangfall,  historikk og teknikkar.  122 par - der berre 10 ikkje var strikka av Beate. 




 Eg vart inspirert av Beate.  Strikka Lovikka-votter i Eskimo, og børsta dei opp med børste beregna for vask av grillrist.   Kunne og brukt kattebørste.  
halsen strikka etter mønster frå Molly Makes-  haustutgåva i fjor (2013)- brukte garnet Puno Petit ( 1 nøsta) herlig og mjukt garn. 

skjerf hekla i vienna frå Drops.  (nøster a 50 gram-  150 langt=) 

Desse pulsvantane er og strikka i Eskimo, og børst opp slik eg gjorde med Lovikka-vottane.



Då skal eg trene meg på å blogge på woolspire. Dropper kansje innom her.......  time will show! 

2 kommentarer:

  1. Hei, og takk for sist! Kjekt å sjå bildene fra vottekvelden, veldig kjekt å høyra Beate.
    Ja du, eg har lurt på korleis det går ;) Må prøva å finna deg, men hadde vore greit med ein link?
    Du har vore produktiv! Fine ting du har strikka og hekla!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker---- her er link; http://strikkstraks.woolspire.com/

      Slett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...