9/24/2015

10 cm pr 16 dagar

Jau, då skulle det bli 1,60 m longt sjal ( 50 cm i bredde) !!  Da vart utrulig løye å fella av i går kveld - nå når målet var nådd og 400 gram Nordlys frå Viking, brukt opp.    Flerbruksjalet MITT, er ferdig! Såg detta utstilt i vår, på Gjestdal/ Oltedal , der Viking har garnutsalg.  Likte mønsteret så godt, og det var greit å strikka, uten for mykje plunder og opprekk.    Fant nokre fine knappar i tølene mine, som passa perfekt og då vart gleda fullkomen!



 Istaden for å bruke pyntenål framme, hekla eg ei hempe og skjulte bakpå linning og sydde i knapp.

Russisk kvite rognebær, tredd på sen. Dekorativt!!
 

4 kommentarer:

  1. Då fant eg denne bloggen din, den på Woolspire datt heilt ut.
    Dette sjalet var bare flott, nydeleg mønster og garn! Rekner med det var på turen vår du fann godbeten :)
    Russisk rognebær er nytt for meg, fin måte å nytta dei på.

    SvarSlett
  2. Då fant eg denne bloggen din, den på Woolspire datt heilt ut.
    Dette sjalet var bare flott, nydeleg mønster og garn! Rekner med det var på turen vår du fann godbeten :)
    Russisk rognebær er nytt for meg, fin måte å nytta dei på.

    SvarSlett
  3. Lekkert sjal. Tror nok mitt neste må bli grått. Morsomme dokker i det forrige innlegget også.
    Ser jeg går glipp av noe når jeg er unna "bloggverdenen". Må prøve å følge med litt igjen.

    SvarSlett
  4. Eit fint sjal og kjekt å kunne variere bruken. Eg likte godt fargane på sjalet ditt og. Dette vil du nok få glede av!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...