9/13/2015

Ein blomsterfe uten vinger

Detta heftet,"Inspiration" frå Schachenmayr- husker eg ikkje kvar eg handla.  Da var på nettet ein eller annan stad, i alle fall engelsk utgåve nr 032.     Desse dukkene /feane, falt eg for.   Når ei lita jente, rundar året snart -- jau, då kan vell mjuk gåve passa, attåt det andra ho får.   Litt heimelaga, likar eg å gje til barnebarna.  Denne dukka vart det noko puslearbeid med,   mest monteringa.  Som regel ergrar eg meg på kvifor eg ikkje strikke rundt på strømpepinnar eller Magic loop på rundpinne??  Det er jo betre å sleppe strikke vrangt og så sleppe sy samen??  Akkurat som om det å ikkje være tru mot oppskrifta, er farlig?  hm...  jaja gjordt er gjordt.   Eg kutta ut vingene då ---  dei ville berre hengt som nokre slafser etterkvart. 
Veska er hekla, men da  er mønster på strikka vesker og i magasinet.   Samt toppar og boleroar til frøkner.


Desse vengene eg kutta ut ---  tykte det var like greit uten .  Augene, til dene varianten likte eg best, så dermed vart det dei.

Så er eg glad for at det ser ut som denna blogsida mi er komen i orden.   Det vart rett og slett for vanskleg og for mykje tull med bildene mine på woolspire.     Den andre bloggen ; "minstrikkekrok",  er berre oppe og går for nettbrett og gmail adressa mi.   Vonar ikkje det skapar problem vidare??  Eg koser meg med å blogge om håndarbeidsaktivitetane mine.  Da vert som ei dagbok på kva eg lagar. 


 

2 kommentarer:

  1. Skjønner ingenting jeg nå - plutselig plopper det opp blogger jeg ikke har sett før, men mulig jeg er litt distre (les fjern ;) ) innimellom. Uansett Linda, at du lager alt mellom himmel og jord, det kan jeg bevitne, du er så suveren med alt det fine du tryller frem, fra smått til stort :) nydelige håndarbeider!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Rigmor --- for fine og hyggelige kommentarer fra deg! Nå er jeg tilbake til min gamle blogg ser du. Sletta meg på woolspire, og dermed kom denna "første" bloggen min tilbake. Den andre som heter "minstrikkekrok", legger jeg bare inn fra nettbrett og gmail adresse. Kan ikke ha to på blogspot med samme e-post adresse

      Slett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...