10/08/2015

Ein svak s....

Nok eit langt strikketøy.  Men, dette gjekk fort unna med 22 m på tjukke pinnar.    Eg har eit hefte frå Rowan, som heter Warm & Toasty.   Berre tjukt garn og tjukke pinnar blir brukt.   Falt for ryggvarmar/bolero i rillestrikk.   Den er bretta til eit 8 tall med kryss i ryggen.   Var diverre ikkje så fin på meg, som modellen i heftet.   Men, den varmer over rygg og skuldre, så vil garantert bli brukt. Mogleg eg heller tuller den rundt som en dobbel moebius?? (ala poncho)
Det er forkorta pinner- i svingane her

Garnet var nokre hesper uten merkelapp.  Tror det er ull og litt lin???....  Eg blanda og inn ein tynn tråd med Faerytale


Sokker og tøfler, snart klar for sending til Frelsesarmeen's julegåver.
 

 

1 kommentar:

  1. Denne luner nok godt rundt skuldre og nakke, den var sneisen og fin Linda :)

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...