10/20/2015

Tilfeldigheter i garnlageret

Fjor sommar, hadde eg eit av barnebarna med til foreldra mine på Karmøy.  Hadde nesten gløymt at Hilde ,då ønska at mormor skulle strikka noko til henne av BabyTrunte (Hjertegarn) - me kjøpte detta i Skudeneshavn.    Herlege fargar, men ikkje så monge nøstene.   Eg satte igong med skjørt frå KlomeLompe (sommermagasin).  Måtte flytte dei to første felleomgangane til nedre del av skjørtet;
           1. for å få nok garn
           2.  for at i str. 8 år ville eg ha litt meir vaksen fasong
 Håper KlompeLompe-designerne,tilgir meg for det!!!???!!  

Og så --- då eg leita igjennom lageret så dukker 4 nøster BabySock yarn (byPermin) opp -om lag identisk farge som BabyTrunte!!!   Så då får jenta og ein tights til Jul!

Mønster på denna har eg funne hos du store alpakka. (Mirasol)

Barbie,må få make sett av garnrestar

var tenkt å strikke trøye/topp i herlig bommul/ullgarn frå Holst.  Men, her gjorde eg feil og datt litt av strikkegleda. Kansje eg vil hekla istaden.   Eg legge det på vent, så lenge!

Her er Hilde i Skudeneshavn. Ho har vokse ennå litt meir og blir 6 år på nyåret!
 

3 kommentarer:

  1. Nydelig Linda :) så fine barneplagg du lager altså, du er så dreven.....
    Kom over en annen blogg fra deg også, men ser ut som at du ikke bruker den så mye.
    Trivelig å titte innom bloggen din igjen - alltid noe nytt her :)

    SvarSlett
  2. Herlige barneplagg. Gode ideer til meg som også strikker til ei lita jente.

    SvarSlett
  3. Så fine plagg i glade farger! Det er kjekt når barnebarna har lyst på strikkeplagg.
    Blir nok stas når Barbie og får likt sett :)

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...