11/15/2015

Ein fix idè ?!

Kansje ja på mitt eige spørsmål, men antageleg feil type garn!  Eg fant ein fin poncho MUSHISHI hos Plymouth yarn (gratis her http://www.plymouthyarn.com/patterns/free )    Eg ville nytta Lima frå Drops i ein herleg isblåfarge, samt putta inn nokre åttebladroser frå ei jakke (MbyMe-magasin) 
Ponchoen "min" er strikka etter str. XL, men føles allikavell for trong over skuldrane.  Garnet er for lite elastisk.  Kansje skjørt vil passa betre? --  hi hi bare tuller meg litt.  Lei meg for at eg er for breiskuldra til denna, då fargen er absolutt MIN!
                        Sølvtråd med gråtone er både strikka inn og sydd med maskesting.

Då eg fortsetter med oppstrikking av single nøster, så har eg spøta vottar til barn.   Desse er i Lovikka, ullgarn frå Sverige. Fant ikkje oppskrifta på lovikkavotten akkurat då eg skulle i gong - så desse er improvisert på pinne 6,5 mm. Børsta opp litt.

Av ein rest fleezeteppe, sydde eg sovepose til dukka.   Gøy å bruke symaskin innimellom strikkeprosjekta!

4 kommentarer:

  1. Fin hals, men synd at den ble trang. Kunne du ha åpna i sidene og strikka/hekla på en kant? Strikka slike til barn før i tida, med en firkant foran og en bak som ble strikka sammen med en vrangbord. Mulig jeg forklarer dårlig.
    Flott idé til dukkepose. Julepresangidé.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker og neier -- jo, forstår godt kva du meiner. Har vore innpå tanken å zikke og klippe ein stad- opp mot ribbestrikk. Så kante med stolper eller i-cord. Vil da få ein cape men, bedre plass til skuldra! Det står på "skal/skal ikke" -- tenker

      Slett
  2. Nydeleg hals du har laga, dumt den ikkje passer. Trur eg hadde gjort som Garnhekta forslår, med ein I-cord hadde den blitt perfekt.
    Gode votter og fin sovepose til dokka, det blir fine ting av rester!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Eg har lagt halsen vekk litt -- mykje på meg i da sista. Men, må nok gjere noko med den --- ikkje gagn i ha den liggande heller.