11/24/2015

Vest til store- og veslesyster

Hadde 4 nøster soft alpakka frå Sandnes - og dei måtte brukast til noko delikat.   Bittelitt meir enn eit 50 grams nøste rakk til ein vest i str 1-3 år.   Den store til 8 år -  gjekk da med nesten 2 nøster.   Ganske drygt garn altså.   Kjapt å strikka med på pinne 5,5 mm.    Gjekk ned frå foreslått 6 -6,5 mm for da vart litt for grese mellom maskene.   Mønster er frå boka Paelas.

 Men, så hadde eg då litt over eit nøste att ----- da vart til ein moebius til meg sjølv.   Måtte ta nokre meldingsrundar med "Zirkona" - for å gjenoppta gamle kunstar.  Hugsa ikkje korleia man la opp.

.                                                 Utav tøvbart garn har da blitt to par tøfler

Idyllisk å gå tur om da har vore nokre kalde dagar!
 

6 kommentarer:

  1. Wow, som du lager da dame :) koselige fine håndarbeider og blogger fra deg

    SvarSlett
  2. Ein kan nesten sjå kor mjuke og herlege dei vestane og halsen er, og gode tøfler!

    SvarSlett
    Svar
    1. Monge takk for rosande ord. Har tenkt at barnebarna, skal få strikka kalendergåver frå mormor ---- berre ein kvar då.

      Slett
  3. Fine og gode plagg som varmer i kulda.
    Nyttig og veldig hyggelig med den dyktige mentoren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk. Så enig ang. mentoren.

      Slett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...