12/26/2015

Eit strikkaskjørt for min bakdel

First Lady frå Drops http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5181&cid=1  såg skikkelig tiltalende ut. I haust/ vinter har fleire strikka zikkzakkskjørtet til Klompelompe.  Og ikkje for at eg tykje da er fint, men det ville berre ikkje tadd seg ut på "kånebaken" her i hus!!!   Så derfor gjekk eg igong med 300 gram Hjertegarn frå Hifa i stålgrått.   Det vart for lite garn- men fabrikken i Hillesvåg, hadde akkurat same fargenummer til dei 5 cm'trane eg mangla.  Pakken kom på Julafta, så i ledige stunder har eg strikka det ferdig.  Blokka i handkler i natt og prøvd på i dag. KJEMPENØGD!
Strikka str L, men burde kansje begynt i M - for skjørtet seig ned.  Vrangborda klarte ikkje halde det rundt livet mitt - hi hi.  Men, eg tredde eit par omgangar med svart hattestrikk bak på vrangborda, med ca 1 cm mellom.  Detta hjalp og skjørtet sitter fint uten å stramma eller bli ødelagt i passforma.  Trur det blir eit "must" i kleskapet mitt!

Så har eg hekla litt.  Trong ein boks til bursdagsgave i morgon.  Her har eg brukt Sandnes Mandarin Natural bomullsgarn. Byrja med ein fastmaske ring tilpassa til pappkjernens diameter.  Deretter hekla eg i bakre ledd for å lage skilje opp med kanten.  Ein ny slik omgang for å hekle nedbrett til å putta inne kjerna. Snute og ører er hekla til slutt.  Samt montert piperensere og broderte auger.   I morgon kjem ei pengegåve pakka inn som raud topplue, til å pynta oppi "hodet" på Rudolf.


Måtte lage ein til, etter ønske frå dame i nord.  Denne vart mindre, for garnet tok slutt.


Julegåve til meg sjølv!  Vart frista til å sende etter t-skjorta og veska ifrå Ravelry. Kjapp levering og litt gøy finesser å ha!


Ein moebius strikka i eit nøste Noro.  Herlig pyntesjal i bomull/ull/silke.
 

Tynn bomullsgenser med fletter

Kjøpte ein pakke we❤yarn, hos hobbii.no for rundt 100 kr ( 10 nøster lys mintgrøn) Strikka med pinne 2,5 mm.  Siste ferieveka mi, og sommar...