12/14/2015

Strikketøy i "syden"

Jovisst, går det ann!!  Men, sjølvsagt ikkje då sola står høgast og gradestokken viser 29 grader.   Men, utpå kveldane på altan eller formiddag før sola runda toppen av taket på hotellet.     Var ei veke med eine dotter vår og to av barnebarna til Tenerife nå i desember.  Opplevelse!  Alle kosa seg og nøt varmen me så sårt trong.    Nå sit eg og skrive blogg med ullponcho og pulsvanter.   Håper du vil lika litt reklame for reisa i bloggen min??
Pulsvanter (og hårbånd) i Rowangarn.  Desse var herleg å ha med i veska på flyturen (merk, eg er frysepinn)

Utsikt frå leiligheten me hadde.  Bortafor var barnebassenget, der me trivdes best.  Tryggast og for barna, samt svært fredeleg.  Mormora kunne leka vannkrig

Julestrikk på bassengkanten.  Detta skal bli skjørt.  Mangla 5 cm - så her har eg måtta bestilla stålgrått Hjerte superw.. hos www.ull.no    (Hillesvåg)

 Kveldsol i Las Americas.   Sanden var ganske svart etter vulkanen El Tide.  Men, herleg og mjuk.
Fleire som nyter strandlivet og at dagane er 2 timar lengre her enn heime !?! ;)

Ein dag med litt meir skyer, drog me på "hvalsafari" - i slike åpne katamaraner.
Såg faktisk fleire delfinar, men "mor" er ikkje så rask med fotograferinga.


Det var litt rar følelse at det nærma seg Jul.  Men, eg likte pynten deiras, med lys rundt palmer og som her;" Krybben". Sjølvsagt monge Julestjerner, kvite og raude.

 

4 kommentarer:

  1. Det ser herlig ut. Kjenner det kunne vært godt med litt sommervarme nå.
    Pulsvarmerne var kjempefine, men de passer vel bedre her? Rart hvor lite en fryser på fingrene når en bruker slike.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sant det med mindre frysing. Og så er det greit å ha fingra fri iblandt! Ha fin tid framover--- sola snur snart!

      Slett
  2. Det hørest heilt fantastisk ut med tur til varmen, der skulle me ha vore... Pulsvarmerane var fine, men blei vel lite brukt i 29 gr?! Men dei er god å ha her i det kalde nord :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Berre til og frå flyplass og under flyreisa. Tåler lite aircondition, så frua pakker seg inn med sjal og pulsvanter. Har frøse godt etter eg kom heim, men har nå fått ein vitamininsprøyting med sol og varme. Føles godt!

      Slett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...