1/19/2016

Lue med fletter, pannebånd og tova votter

   Rekker å strikke og rekker opp det eg har strikka - slik følte eg jobben vart med den engelske oppskrifta på lua. Det var oppskrift bakpå banderolen til da stora nøsta (500 gr).  Den måtte jo prøvast.  Vart noko feiling, men til slutt ok resultat.   Brukte Nepal frå Drops.    







 Fant ut at eg fekk ikkje nok Arangarn frå jakka (sist blogg) til lue. Men, eit hekla pannebånd med broderte lønneblad i korststing, vart da nok til.
                         Etter fotografering tok eg og handtova bandet litt.  Det vart litt stort til meg,  og våger ikkje tove i maskin.



Fortsatte å strikka i Nepal og prøvde ein stor " strikkehit" (facebook) Tova votter med Mariusmønster.  Gratis mønster på Sandnes sine sider.    Dei var kjappstrikka og er lett tova på kortprogram i vaskemaskin, 40 grader.

Snø og kulda, fortsetter.  Kom over fuglematar på Clas Ohlsson i Haugesund (tur med dotter)  Har prøvd å henge den utav veg for katten vår, men oppnåleg for småfuglane. 

 Stor lykke å oppdage "nytt garn" i ein butikk på "Markedet" i Haugesund.   Knit@Home, har eg ikkje hørt om før og nysgjerrig som eg var så vart eg bare dradd inn på Feel-butikken.


                                     Jo, vinteren er flott på sitt vis!
 

3 kommentarer:

  1. Veldig fin lue, me treng noko varmt og godt på hode i denne kulda! Flotte votter og stilig pannebånd og. Det er eit nydeleg vintervær me har og godt å kunna kle seg i varm og god ull!

    SvarSlett
  2. Veldig fine ting du har strikka, flittig og kreativ som du er. Nye garnbutikker er det alltid ei glede å oppdage, alltid noko som freistar!

    SvarSlett
  3. Så flotte håndarbeid Linda :) tror jeg skal prøve meg på vanter og toving her jeg også - nå kom jo vinteren også ;) trivelig å lese blogg hos deg igjen, gooo helg!

    SvarSlett