2/28/2016

Frå tynt til tjukt garn

Liker å veksle på arbeidsredskapet.   Ganske stort sprang mellom 2 og 8 mm på strikkepinnane! 
    Er ferdig med nok eit hentesett.  Denne gang bestilt til jente.   Buksa er strikka i 2 mm - for eg strikker litt laust på rettstrikk.   Dalegarn,  er noko dyrt tykjer eg, men godt å strikka med og heldigvis drøyt.   Brukte 200 gram på heile settet.   
                       "Skoa" har eg henta mønster i fra Du store alpakka.   Det blei søtt med dei til??
                          Band kan være vanskeleg å velga - her blir det dei øvste- rosa med innvevde bamser
Dukkemann, har fått skjerf, lue og vottar! 



Så hoppa eg opp til 8 mm og strikka nokre vottar i frå Allers sitt billag for nokre veker si.

Mønsteret anbefalte garnet Urban frå Cria.  Det hadde eg ikkje høyrt om, så det måtte utforskas.  Bestilte garnet på nettsida www.cria.no   - dei var kjappe med å senda og hadde andre garntypar og.
Bestilte med luemønster.  Eit nøste på 100 gram, holdt til ei slik kjappstrikka lue. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...